波多野结衣 ED2K在线观看 波多野结衣 ED2K无删减 琪琪看 波多野结衣 ED2K在线观看 波多野结衣 ED2K无删减 琪琪看 ,汤臣一品地址在线观看 汤臣一品地址无删减 琪琪看片网 汤臣一品地址在线观看 汤臣一品地址无删减 琪琪看片网

发布日期:2021年11月27日
Skip to main content
Kaali Chai Ya Doodh Ki Chai - Article No. 2041

کالی چائے یا دودھ کی چائے - تحریر نمبر 2041

ہفتہ دسمبر

Kaali Chai Ya Doodh Ki Chai - Article No. 2041
دودھ کی چائے
مثل مشہور ہے کہ چائے تمام مشروبات کی مرشد ہے۔چائے کا پودا اب 30 سے زیادہ ممالک میں کاشت کیا گیا ہے اور ایک اندازے کے مطابق چائے‘پانی کے بعد دنیا میں دوسرا سب سے زیادہ پیئے جانے والا مشروب ہے۔زیادہ تر لوگ اس کے راحت اور خوشگوار ذائقہ کی وجہ سے چائے پی رہے ہیں۔کسی کے جسم پر یہ صحت مند اثرات ڈالتی ہے کچھ لوگ چائے پیتے ہیں کیونکہ انہیں پینے کی عادت ہے بنیادی طور پر پاکستان میں زیادہ تر لوگ بلیک ٹی کے بجائے دودھ کی چائے کا استعمال کرتے ہیں جو ہمارے لئے فائدہ مند نہیں ہے لیکن علم کی کمی کی وجہ سے ہم اسے زیادہ مقدار میں لے رہے ہیں۔


بلیک چائے
یہاں یہ وضاحت ضروری ہے کہ اصل میں بلیک یعنی کالی چائے میں ہوتا کیا ہے۔

(جاری ہے)

اس کی تشکیل میں درج ذیل اجزاء شامل ہیں۔حلقہ بندیاں کیفین 3.15 فیصد کل پولیفینول 20.0 فیصد امینو ایسڈ 1.0 فیصد پروٹین 20.6 فیصد۔
کیفین
یہ بنیادی طور پر چائے‘مشروبات اور کافی میں پایا جاتا ہے۔یہ سر درد‘سانس لینے کی دشواریوں کے علاج میں بھی مدد کرتا ہے اور قلبی عوارض کو روکنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

یہ درد کے مختلف قاتلوں جیسے اسپرین اور ایسٹیامنفین کے ساتھ امتزاج میں استعمال ہوتا ہے۔یہ ذیابیطس ٹائپ ٹو اور بلڈ پریشر کے مسائل کو دور کرنے کے لئے بھی استعمال ہوتا ہے یہ نومولود بچوں میں دمہ اور سانس کی قلت کے ساتھ مریضوں کے علاج میں مدد کرتا ہے۔کھاڑیوں کو یہ بھی مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ اپنے غذائی معمول میں کم مقدار میں مگر کیفین پہ مشتمل غذاؤں کا استعمال ضرور کریں۔

یہ جلد کی لالی اور خارش کو ٹھیک کرنے کے لئے بھی استعمال ہوتا ہے اور وزن کم کرنے میں مدد دیتا ہے لیکن صرف اس صورت میں اگر ہم دودھ کی چائے کے بجائے بلیک چائے کا استعمال کر رہے ہیں۔
پولیفینول
یہ فینول مرکباب ہیں جو چائے میں پائے جاتے ہیں اور چائے کا بہتر صحت مند اور خوشگوار ذائقہ فراہم کرنے میں معاون ہوتے ہیں اس میں دیگر صحت بخش اجزاء کے ساتھ فلیوونائیڈز زیادہ مقدار بھی پائی جاتی ہے پولیفینول ہمارے مدافعتی نظام کو فروغ دیتے ہوئے جسم کو بیمار ہونے سے روکتا ہے اور اس کے نتیجے میں سورج کی تمازت سے یا الٹرا وئلٹ ریز سے جسم کو پہنچنے والے نقصانات کا اثر کم ہوتا ہے جلد کے کینسر کا اہم سبب تسلیم کیے جاتے ہیں۔

جسم کو قلبی عوارض اور جوڑوں پھٹوں کے درد کھنچاؤ سے تحفظ فراہم کرنے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں ۔
امینو ایسڈ
اہم امینو ایسڈ ایل لیانین ہے جسے الفا لہروں کے نام سے جانا جاتا ہے۔یہ دماغی سکون میں مدد کرتا ہے۔اہم امینو ایسڈ اور ڈوپامائن GABA کی لہروں کے نام سے جانا جاتا ہے۔اس سے آزاد کرکے دماغی سکون میں مدد کرتا ہے۔

یہ ڈوپامائن کو متاثر کرکے دماغ کے نیورو ٹراسمیٹر کو متحرک کرتا ہے۔یہ جب کیفین کے ساتھ مل کر یادداشت یا قوت حافظہ بڑھا کر فرد میں سیکھنے کی صلاحیتوں کو بیدار اور طاقت بناتا ہے۔
پروٹین
کالی چائے میں پائے جانے والا پروٹین مختلف میٹا بولک سرگرمیاں انجام دے کر ہمارے جسم میں اہم کردار ادا کرتا ہے بلیک چائے مختلف اینٹی آکسیڈینٹ اور وٹامن مہیا کرنے میں معاون ہے جو عمر بڑھنے کے عمل کو سست کرنے کے ساتھ جلد کو چمکانے کے لئے ضروری ہے لیکن جب ہم چائے میں دودھ ڈالتے ہیں تو ایک ہی وقت میں سارے فائدہ مند اثرات کم ہو جاتے ہیں۔

اس کی وجہ یہ ہے کہ چائے میں پائے جانے والے کیٹیچن دودھ میں پائے جانے والے پروٹین کے ساتھ کامپلکس فوڈ چین تیار کرتے ہیں۔جو جسم کے لئے صحت مند نہیں ہے۔ ان پیچیدہ خامروں کی تشکیل کی وجہ سے جسم میں فالو نولس کی جاذبیت کم ہوتی ہے۔اس کے نتیجے میں نائٹرک ایسڈ کی کمی واقع ہوتی ہے۔ تاہم مذکورہ بالا سارے مواد کے برخلاف یہ کہا جا سکتا ہے کہ دودھ کے بھی اپنے نفع بخش اثرات ہیں ہمیں اپنی ترجیحات کی بنیاد پر چائے ضرور لینا چاہیے لیکن جہاں تک اگر ہم دونوں قسم کی چائے کی درجہ بندی کرتے ہیں تو کالی چائے دودھ کی چائے سے کہیں زیادہ مفید سمجھی جاتی ہے۔ اب یہ آپ کی پسند پر منحصر ہے کہ آپ کالی چائے پینا چاہتے ہیں یا دودھ والی۔
تاریخ اشاعت: 2020-12-26

Your Thoughts and Comments